کد خبر : 206962
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 22:20

دانلود زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 زیرنویس فیلم کریستین اف. یک فیلم درام بیوگرافی آلمانی محصول ۱۹۸۱ به کارگردانی اولی ادل است که تبار کریستین فلشرینوف، یک نوجوان ۱۳ ساله بی حوصله را به تصویر می کشد. در اواسط دهه ۱۹۷۰ برلین غربی، به یک نوجوان ۱۴ ساله معتاد به هروئین. این فیلم بر اساس

دانلود زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 زیرنویس فیلم کریستین اف. یک فیلم درام بیوگرافی آلمانی محصول ۱۹۸۱ به کارگردانی اولی ادل است که تبار کریستین فلشرینوف، یک نوجوان ۱۳ ساله بی حوصله را به تصویر می کشد. در اواسط دهه ۱۹۷۰ برلین غربی، به یک نوجوان ۱۴ ساله معتاد به هروئین. این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی Wir Kinder vom Bahnhof در سال ۱۹۷۸ (ما بچه ها از ایستگاه باغ وحش)، رونویسی و ویرایش شده از نوارهای ضبط شده توسط کای هرمان و هورست ریک، فیلم بلافاصله جایگاه کالت پیدا کرد و دیوید بووی را هم به عنوان آهنگساز و هم به عنوان خودش نشان می دهد. . در سال ۲۰۱۳، فلشرینوف زندگی نامه خود را به نام کریستین اف – زندگی دوم من منتشر کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 کریستین فلشرینوف سیزده ساله با مادر، خواهر کوچکتر و گربه خانگی اش در آپارتمان کوچکشان در یک ساختمان چند طبقه و بتنی نامرتب در یک محله کسل کننده در حومه برلین غربی زندگی می کند. او از زندگی در آنجا خسته شده است و از طرفداران بزرگ دیوید بووی است. او از ساوند، یک کلوپ شبانه پرطرفدار در مرکز شهر می شنود. گرچه سن او برای ورود به خانه کافی نیست، اما کفش‌های پاشنه بلند و آرایش می‌پوشد، و از یکی از دوستان محبوب مدرسه به نام کسی، که مرتباً به آنجا می‌رود، می‌خواهد که او را ببرد. کسی همچنین برای او قرص می دهد. در باشگاه، او با پسر کمی بزرگتر به نام دتلف آشنا می شود که بخشی از گروهی است که در آن همه از انواع مختلف مواد مخدر استفاده می کنند. صبح روز بعد، کریستین و کیسی منتظر مترو هستند که مادر کیسی آنها را پیدا می کند و با عصبانیت کیسی را مورد سرزنش قرار می دهد و بازوی او را می گیرد و به کریستین می گوید که از دخترش دوری کند.

دانلود زیرنویس فیلم کریستین اف. ۱۹۸۱ کریستین علاوه بر سوء مصرف قرص ها شروع به مصرف ال اس دی می کند و با دختری همسن و سال خود به نام بابی دوست می شود. پس از کنسرت دیوید بووی، کریستین برای اولین بار هروئین را امتحان می کند. وقتی کریستین عاشق دتلوف می‌شود، شروع به استفاده منظم از هروئین می‌کند تا به او نزدیک شود و به تدریج بیشتر و بیشتر به مواد مخدر وابسته می‌شود تا اینکه یک معتاد تمام عیار می‌شود. بعد از تولد ۱۴ سالگی، کریستین دیگر به خانه نمی رود و زمان بیشتری را در آپارتمان نامرتب هم گروهش می گذراند. او همچنین به باغ وحش Bahnhof کشیده می شود، ایستگاه بزرگ قطار و مترو که به دلیل قاچاق مواد مخدر و فحشا که در زیرگذرها و کوچه پس کوچه های آن رخ می دهد، بدنام است. کریستین همچنین با تقلید از Detlev که برای حمایت از اعتیاد خود به هروئین به مشتریان مرد به طور منظم لوازم می فروشد، شروع به تن فروشی می کند.

زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Christiane F. 1981 پس از اینکه کریستین به دلیل مصرف بیش از حد هروئین، بیهوش در کف حمام خانه پیدا شد، سعی می کند با دتلف به بوقلمون سرد برود، تجربه ای دردناک برای هر دوی آنها. با این حال، هر دو در لحظه ای که دوباره از باغ وحش بانهوف بازدید می کنند، عود می کنند. کریستین برای دامن زدن به اعتیاد خود، از خانه دزدی می کند، تمام دارایی خود را می فروشد و به سطحی افتضاح فرو می رود. یک روز، کریستین و دتلف بهترین دوست و هم اتاقی خود، اکسل را می یابند که در آپارتمان بر اثر مصرف بیش از حد مرگبار مرده است، به دلیل دسته بدی از هروئین که او در خیابان ها فروخته شده است که دتلف معتقد است استریکنین است. کریستین و دتلف به سرعت فرار می کنند و به آپارتمان یکی از مشتریان مرد دتلف ختم می شوند. هنگامی که کریستین وارد آن دو می شود و با آن رابطه مقعدی با صدای بلندی برقرار می کند، دچار اختلال می شود و می گریزد. او به ایستگاه بازمی گردد تا بابی را پیدا کند، اما متوجه می شود که او در سن ۱۴ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد اوردوز مرده است، همانطور که در صفحات اول بسیاری از روزنامه ها گچ شده است. کریستین در ناامیدی از مرگ دوستان متعدد و همچنین ناتوانی در رهایی از اعتیاد به هروئین، سعی می کند بیش از حد مصرف کند. صداپیشگی می گوید که کریستین سرانجام بهبود یافت، اما بیشتر همفکران او یا مردند یا هنوز معتاد هستند، از جمله دتلف، که محل نگهداری و وضعیت فعلی او مشخص نیست.

زیرنویس Christiane F. 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم کریستین اف. ۱۹۸۱ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۷ نقد ۷۱ درصد امتیاز دارد. هم این فیلم و هم کتاب بلافاصله پس از اکران در اروپا جایگاه فرقه ای به دست آوردند و آگاهی در مورد اعتیاد به هروئین را افزایش دادند. محبوبیت این فیلم با مشارکت دیوید بووی به عنوان خودش (که در اوایل فیلم یک کنسرت به تصویر کشیده بود) و به عنوان مشارکت کننده اصلی در موسیقی متن افزایش یافت. موسیقی بووی از آلبوم‌های او که در سال‌های ۱۹۷۶ و ۱۹۷۷ در برلین ساخته شده بود در سراسر تصویر پخش می‌شود و از آنجایی که او در اواخر دهه ۱۹۷۰ و اوایل دهه ۱۹۸۰ در اوج محبوبیت خود بود، حضور او به موفقیت تجاری فیلم کمک کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح