گوگل انتشار بهروزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ را تکمیل کرد
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل تایید کرده است که عرضه بهروزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ تا ۲۰ اکتبر به پایان رسیده است. به روز رسانی مبارزه با هرزنامه برای اولین بار در ۴ اکتبر اعلام شد. گوگل در اطلاعیه خود
به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو گوگل تایید کرده است که عرضه بهروزرسانی هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ تا ۲۰ اکتبر به پایان رسیده است.
به روز رسانی مبارزه با هرزنامه برای اولین بار در ۴ اکتبر اعلام شد.
گوگل در اطلاعیه خود می گوید آخرین به روز رسانی هرزنامه بر اساس بازخورد کاربران آغاز شده است. بسیاری از افراد هنگام جستجو به زبان مادری خود، افزایش نتایج هرزنامه را گزارش کردند.
با این بهروزرسانی برای قابلیتهای تشخیص هرزنامه، گوگل امیدوار است نتایج جستجو را برای کاربران در سراسر جهان بهبود بخشد.
نحوه مبارزه گوگل با هرزنامه
Google از سیستمهای خودکار و بازبینهای انسانی برای شناسایی و حذف صفحات و سایتهای هرزنامه استفاده میکند.
یکی از این سیستمها SpamBrain است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای حفظ تاکتیکهای نوظهور هرزنامه استفاده میکند.
گوگل بهروزرسانیهای دورهای مانند این را منتشر میکند تا با روندهای در حال تحول هرزنامه همگام شود.
آنچه گوگل آن را اسپم یا گمراه کننده می داند
Google در مستندات خطمشیهای هرزنامه خود، اقدامات ممنوعه را تشریح میکند. اقداماتی که گوگل آن را هرزنامه میداند عبارتند از:
- متن یا لینک های مخفی برای کاربران نامرئی هستند اما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده هستند.
- محتوای تولید شده به صورت خودکار با ارزش افزوده کمی.
- تراشیدن مقاله در مقیاس بزرگ و غیرمجاز.
- صفحات مملو از تبلیغات مزاحم.
- محتوای نازک وابسته به شدت بر کسب درآمد متمرکز بود.
- صفحات «درگاه» و دیگر تلاشها برای فریب دادن موتورهای جستجو.
- تاکتیک های تجاری تهاجمی یا گمراه کننده مانند ادعاهای نادرست.
گوگل توصیه می کند که سایت ها بر ارائه یک تجربه کاربری شفاف و صادقانه تمرکز کنند. آنهایی که این کار را انجام می دهند باید پس از به روز رسانی هرزنامه به خوبی عمل کنند.
تاثیر بر وب سایت ها
آخرین بهروزرسانی هرزنامه Google یادآوری است برای بهروز ماندن در مورد بهترین شیوهها. سایت هایی که تاثیر منفی دارند باید محتوا و استراتژی های سئوی خود را بررسی کنند.
صفحات نازک وابسته، متن پنهان، محتوای خراشیده شده و تبلیغات بیش از حد را بررسی کنید. هر گونه تاکتیکی که بیش از حد تبلیغاتی یا گمراه کننده تلقی شود باید اصلاح شود.
در نهایت، با دستورالعملهای Google در جریان باشید و به طور منظم بازرسیهای وبسایت را انجام دهید.
مشاوره برای ناشران
مانند همیشه، وب سایت ها باید بر انتشار محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنند تا تحت تاثیر به روز رسانی های هرزنامه گوگل قرار نگیرند.
محتوای عملی، جذاب و اصلی به مراتب کمتر تحت تأثیر تغییرات الگوریتمی قرار می گیرد. محتوای نازک یا تکراری خطر بسیار بیشتری دارد.
نظارت منظم بر بک لینک ها و انجام ممیزی وب سایت می تواند به شناسایی پرچم های قرمز بالقوه کمک کند. اقدامات اصلاحی را به سرعت انجام دهید.
اولویت دادن به تجربه کاربر به جای میانبرها یا ترفندها، بهترین راه برای ماندن در لطف گوگل است. تمرکز بر ارزش و شفافیت به وب سایت ها کمک می کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰