کد خبر : 208149
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 20:27

تشییع پیکر مطهر بسیجی شهید«اردشیر خطبی راد» در هامون

تشییع پیکر مطهر بسیجی شهید«اردشیر خطبی راد» در هامون

به گزارش ایلنا، روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح دیروز ۲۶ خرداد یک تیم از اشرار مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شده که با هوشیاری و آمادگی رزمندگان قرارگاه قدس مورد ضربه قرار می گیرند. به گزارش ایلنا در

تشییع پیکر مطهر بسیجی شهید«اردشیر خطبی راد» در هامون

به گزارش ایلنا، روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح دیروز ۲۶ خرداد یک تیم از اشرار مسلح در منطقه عمومی شهرستان هامون با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شده که با هوشیاری و آمادگی رزمندگان قرارگاه قدس مورد ضربه قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق آمده است: در این عملیات تعداد ۲نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و یک نفر از نیروهای بسیجی بومی منطقه به نام اردشیر خطیبی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

این اطلاعیه می افزاید: در این اقدام عملیاتی تعداد ۶ نفر از مرتبطین با این اشرار دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات از آنها کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح