کد خبر : 208091
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 2:07

نقشه گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی توس رونمایی شد

نقشه گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی توس رونمایی شد

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدجلیل بامشکی در حاشیه مراسم رونمایی از نقشه گردشگری منطقه فرهنگی و تاریخی توس، اظهارکرد: این نقشه به منظور معرفی بیش از پیش جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این محدوده، همچون بقعه هارونیه، مقبره‌الشعرا، کهن‌دژ و … به همت معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تهیه

نقشه گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی توس رونمایی شد

به گزارش ایلنا از مشهد، سیدجلیل بامشکی در حاشیه مراسم رونمایی از نقشه گردشگری منطقه فرهنگی و تاریخی توس، اظهارکرد: این نقشه به منظور معرفی بیش از پیش جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این محدوده، همچون بقعه هارونیه، مقبره‌الشعرا، کهن‌دژ و … به همت معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تهیه شد.

وی گفت: البته، در کنار این نقشه، ٧ نقشه گردشگری دیگر اعم از نقشه غذا، موزه‌ها و … نیز در دستورکار این سازمان قرار گرفته است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: تهیه نقشه گردشگری منطقه فرهنگی تاریخی توس چندماه زمان برده و در دو نقطه منطقه تاریخی توس و همچنین سطح شهر از جمله بوستان کوهسنگی و اطراف حرم مطهر رضوی، جانمایی و نصب شده است.

بامشکی تصریح کرد: کیوآر کدی نیز تعبیه شده که استفاده‌کنندگان می‌توانند از طریق آن به سایت «میزبان» متصل شوند و همه نیازمندی‌های سفر و معرفی نقاط گردشگری، تاریخی و زیارتی را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح