کد خبر : 208241
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:18

گزارش: اپل می‌تواند سال ۲۰۲۵ را برای جایگزینی اجزای حیاتی آیفون از کوالکام از دست بدهد

گزارش: اپل می‌تواند سال ۲۰۲۵ را برای جایگزینی اجزای حیاتی آیفون از کوالکام از دست بدهد

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، اپل هدف خود را برای توسعه مودمی برای آیفون که می‌تواند باعث جایگزینی یک قطعه حیاتی از کوالکام شود، از دست خواهد داد. پیش از این گفته می‌شد که سازنده آیفون در چند سال آینده یک تراشه مودم داخلی را برای گوشی‌های هوشمند خود

Apple Could Miss 2025 Target to Replace Vital iPhone Component from Qualcomm: Report

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش‌ها، اپل هدف خود را برای توسعه مودمی برای آیفون که می‌تواند باعث جایگزینی یک قطعه حیاتی از کوالکام شود، از دست خواهد داد. پیش از این گفته می‌شد که سازنده آیفون در چند سال آینده یک تراشه مودم داخلی را برای گوشی‌های هوشمند خود معرفی کند، اما گزارش جدید حاکی از آن است که ممکن است یک سال به تعویق بیفتد. طبق گزارش‌ها، کارمندان اپل از سال ۲۰۱۸ روی این پروژه کار می‌کنند، اما گفته می‌شود که جایگزین این شرکت برای مودم کوالکام سال‌ها باقی مانده است.

یک گزارش بلومبرگ، به نقل از منابع ناشناس در اپل با اطلاع از این موضوع، بیان می‌کند که انتظار می‌رود این شرکت تا اوایل سال ۲۰۲۵ هدف خود را برای توسعه یک تراشه مودم داخلی از دست بدهد. در عوض، این تراشه ممکن است تا پایان همان سال توسعه یابد. بر اساس این گزارش، یا در اوایل سال ۲۰۲۶. در اوایل سال جاری، کوالکام و اپل قراردادی را برای دسترسی به مودم‌های سازنده تراشه آمریکایی برای مدل‌های آینده آیفون اپل تمدید کردند.

جانی سروجی اپل در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که این شرکت توسعه تراشه مودم جدیدی را برای مدل های آیفون خود آغاز کرده است. با این حال، در طول توسعه با چالش هایی مواجه شده است – علیرغم خرید واحد مودم اینتل به مبلغ ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹. این شرکت برنامه خود را برای گنجاندن مودم ۵G خود در آیفون تا سال آینده از دست داد و این گزارش نشان می دهد که تا سال ۲۰۲۶ در دسترس نخواهد بود. – زمانی که قرار است قرارداد اپل با کوالکام به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح