کد خبر : 208252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 16:58

هر آنچه که باید درباره فروشندگان لینک بیلدینگ بدانید: مزایا، معایب

هر آنچه که باید درباره فروشندگان لینک بیلدینگ بدانید: مزایا، معایب

  این شرکت‌ها قول می‌دهند که تعداد مشخصی لینک را با قیمت مشخصی تحویل دهند. از نظر تئوری، به نظر می رسد بسیار خوب است، اما فروشندگان لینک بیلدینگ منبع قابل اعتمادی برای لینک های با کیفیت بالا نیستند. این راهنما دقیقاً دلیل آن را بررسی خواهد کرد.   ما همچنین چند جایگزین بالقوه را

 

این شرکت‌ها قول می‌دهند که تعداد مشخصی لینک را با قیمت مشخصی تحویل دهند. از نظر تئوری، به نظر می رسد بسیار خوب است، اما فروشندگان لینک بیلدینگ منبع قابل اعتمادی برای لینک های با کیفیت بالا نیستند.

این راهنما دقیقاً دلیل آن را بررسی خواهد کرد.

 

ما همچنین چند جایگزین بالقوه را پوشش خواهیم داد.

 

چه به تازگی در سئو شروع کرده اید یا به دنبال راه هایی برای بهبود کمپین فعلی خود هستید، ادامه مطلب را بخوانید!

 

فروشنده لینک بیلدینگ چیست؟

به طور خلاصه، فروشنده لینک بیلدینگ شرکتی است که لینک ها را می فروشد. آن‌ها معمولاً تعداد زیادی وب‌سایت دارند که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و قول می‌دهند تعداد مشخصی لینک را با قیمت ثابت ارائه کنند.

 

به جای همکاری با شما برای ایجاد یک استراتژی ساخت لینک سفارشی، آنها به سادگی لینک هایی را که قبلا به دست آورده اند به شما می فروشند.

 

این لزوماً به این معنی نیست که پیوندهای فروشندگان بد هستند. این بدان معناست که شما برای سرویسی که سفارشی سازی یا ارزش افزوده زیادی ارائه نمی دهد، هزینه بیشتری می پردازید.

 

اما این تنها یکی از مشکلات فروشندگان لینک بیلدینگ است.

 

بیایید به برخی از دلایل دیگری که باید از آنها اجتناب کنید و منبع دیگری برای تلاش های ایجاد لینک خود پیدا کنید، نگاه کنیم.

 

چرا فروشندگان لینک بیلدینگ گزینه قابل اعتمادی برای اکثر مشاغل نیستند؟

در اینجا چند مورد از مهمترین دلایلی وجود دارد که چرا باید از فروشندگان لینک بیلدینگ اجتناب کنید:

 

۱. شما هیچ کنترلی بر پیوندها ندارید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فروشندگان معمولاً به سادگی پیوندهایی مثل پکیج خرید رپورتاژ آگهی را که قبلاً به دست آورده اند به شما می فروشند. این بدان معنی است که هیچ سفارشی سازی در استراتژی ساخت لینک شما وجود ندارد و شما کنترلی بر سایت هایی که لینک های شما در آن قرار می گیرند ندارید.

 

این یک مشکل بزرگ است زیرا یکی از مهم ترین عوامل در ساخت لینک کیفیت و مرتبط بودن لینک های شما است.

 

با کار با یک فروشنده، کنترل بسیار کمی بر روی سایت هایی که از آنها لینک دریافت می کنید دارید.

 

۲. کیفیت لینک ها اغلب ضعیف است

همه فروشندگان بد نیستند، اما بسیاری از آنها لینک هایی از سایت های بی کیفیت یا اسپم ارائه می دهند. این بدان معناست که ممکن است از سایت‌هایی لینک دریافت کنید که ارزش لینک شما را کاهش می‌دهند، یا حتی بدتر از آن، شما را توسط گوگل جریمه می‌کنند. (در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد.)

 

اغلب، فروشندگان به سادگی به دنبال کسب درآمد سریع هستند و به کیفیت لینک هایی که می فروشند اهمیتی نمی دهند. این یک مشکل بزرگ است و باید از کار با فروشندگانی که تمرکز زیادی روی کیفیت لینک ندارند اجتناب کنید.

 

۳. پیوندها ممکن است دائمی نباشند

یکی دیگر از مشکلات بزرگ لینک های فروش این است که ممکن است دائمی نباشند.

 

به عبارت دیگر، سایت‌هایی که از آن‌ها لینک دریافت می‌کنید ممکن است پیوندهای شما را حذف کنند یا سیاست‌های خود را تغییر دهند و شما اصلاً بدون پیوند باقی بمانید.

 

این یک ریسک قابل توجه است، و این چیزی است که قبل از کار با هر فروشنده لینک بیلدینگ باید از آن آگاه باشید.

 

۴. راه حل بلند مدت نیست

لینک بیلدینگ موفقیت بلندمدتی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد تا زمانی که با تاکتیک های کوتاه مدت به آن نزدیک نشوید. اگر این کار به اشتباه یا با استفاده از روش‌های سایه‌آمیز انجام شود، لینک‌سازی می‌تواند یک مبارزه واقعی باشد و می‌تواند بیشتر از اینکه به رتبه‌بندی وب‌سایت شما کمک کند، آسیب وارد کند.

 

با توجه به فروشندگان، کنترلی بر کیفیت و نوع وب سایت ها ندارید، ممکن است زمانی فرا برسد که این لینک ها منجر به کاهش رتبه شما شوند. به طور مشابه، اگر فروشندگان لینک از تاکتیک های ساخت لینک کلاه سیاه استفاده کنند، می توانید توسط گوگل جریمه شوید.

 

۵. بدون نتیجه تضمین شده

فروشندگان اغلب ادعاهای بزرگی در مورد به دست آوردن نتایج ۱۰۰٪ از طریق تلاش های ایجاد لینک دارند. با این حال، آنها اغلب کمتر ارائه می دهند زیرا چیزی به نام نتایج “تضمین شده” در مورد ساخت لینک وجود ندارد.

 

حتی اگر آنها به نتایج سریعی دست یابند، این احتمال وجود دارد که این نتایج کوتاه مدت باشند. بعلاوه، برخی از فروشندگان ممکن است به اقدامات غیراخلاقی مانند کشاورزی لینک، پر کردن کلمات کلیدی، پنهان کردن و غیره متوسل شوند. موتورهای جستجو در نهایت این تاکتیک ها را شناسایی می کنند، سایت شما را جریمه می کنند و آسیب های جبران ناپذیری به بار می آورند.

 

۶. ریسک زیاد است و پاداش آن کم است

این مسائل با هم ترکیب می شوند و موقعیتی را ایجاد می کنند که ریسک آن بسیار بیشتر از پاداش باشد.

 

حتی اگر یک فروشنده معتبر پیدا کنید که لینک های باکیفیت ارائه می دهد، خطرات دیگر همچنان وجود دارند.

 

ارزش کار با یک فروشنده را ندارد، زیرا احتمالاً می توانید از راه های دیگر نتایج بسیار بهتری بگیرید.

 

علاوه بر این، یک دلیل دیگر برای اجتناب از فروشندگان لینک بیلدینگ وجود دارد…

 

آنچه که «بازیکنان برتر» نمی‌خواهند شما بدانید…

می‌خواهم کمی بیشتر کنکاش کنم و در مورد چیزی صحبت کنم که مردم به آن اشاره نمی‌کنند: خدمات برچسب سفید.

 

بسیاری از “بازیکنان برتر” در صنعت سئو فقط خدمات آژانس های دیگر را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

 

آنها یک راز کوچک کثیف در صنعت هستند.

 

چرا مستقیم سراغ منبع نمی روید؟

 

می‌توانید مستقیماً با آژانسی که کار را انجام می‌دهد (اشاره: TLG) کار کنید و همه واسطه‌ها را حذف کنید.

 

به عنوان مثال، در TLG، ما مجموعه کاملی از خدمات لینک بیلدینگ را ارائه می دهیم که بر اساس نیازهای خاص شما سفارشی شده است. ما خدمات آژانس های دیگر را دوباره نمی فروشیم.

 

ما همه چیز را در داخل انجام می دهیم و به ما امکان می دهد بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

 

ما نسبت به بسیاری از آژانس‌های دیگر در مورد فرآیند و نتایج خود شفاف‌تر هستیم.

 

ما معتقدیم که شما باید دقیقاً بدانید که برای چه چیزی می پردازید و بهترین نتایج ممکن را دریافت کنید.

 

انواع مختلف بک لینک که معمولا توسط فروشندگان استفاده می شود

یکی از نگرانی‌های اصلی برخورد با فروشندگان لینک بیلدینگ، این است که کیفیت لینک بدتر می‌شود، و هیچ نظارتی بر روی – یا عدم علاقه – وجود ندارد – که لینک‌ها از کجا می‌آیند، و اینکه آیا دسترسی دستی برای به دست آوردن آنها واقعاً انجام شده است. .

هدف اصلی فروشنده در آن زمان اغلب صرفاً به حداکثر رساندن سود به هر قیمتی است – صرف نظر از اینکه چه پیوندهایی ساخته می شوند.

 

چند لینک بد احتمالاً ضرر زیادی ندارند، اما اگر فروشنده اجازه دهد روند ساخت لینک در طول زمان بدتر شود، گوگل شروع به کاهش ارزش بخش بزرگتر و بزرگتری از آن پیوندها خواهد کرد و به طور قابل توجهی به نتایج شما در رسانه آسیب می رساند.  

 

نکته جانبی: ما نمی گوییم که همه فروشندگان این کار را انجام می دهند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که آنها لینک بیلدینگ را در داخل خود نخواهند داشت و یک عنصر کنترل از بین می رود.

 

در اینجا برخی از پیوندهایی است که باید مراقب آنها باشید:

 

PBN ها

PBN ها یک تکنیک کلاه سیاه هستند.

 

این نوع بک لینک ها به عنوان لینک هایی در سایت هایی مشخص می شوند که احتمالاً ترافیک کمی دارند و پر از پست های پر از متن های مزخرف و مملو از محتوا و لینک هستند.

 

حتی ممکن است فضای پیوند را با صنایع مشکوک نیز به اشتراک بگذارید، زیرا این شبکه های پیوندی تمایل دارند برای حمایت از چندین سایت استفاده شوند.

 

همه ما درباره آژانس‌های سئو شنیده‌ایم که فرآیند ساخت لینک را به عهده می‌گیرند و برای تقویت کوتاه‌مدت از پیوندهای PBN استفاده می‌کنند. اگر پروژه خودش باشد یا مشتری بخواهد از این تکنیک استفاده کند و در مورد ریسک کاملاً آموزش دیده باشد، خوب است.

 

اما مشکل زمانی است که از تاکتیک استفاده می شود و در مورد استفاده از آن شفاف نیستند. انگیزه یک آژانس بی‌وجدان این است که گاهی اوقات می‌تواند در کوتاه‌مدت به نتایج کمک کند.

 

مشکل بعداً در جاده ایجاد می شود. گوگل در نهایت پیوندهای PBN را انتخاب می کند و اگر به اندازه کافی شدید باشد، ممکن است جریمه ای را که بازیابی از آن بسیار دشوار است، جبران کند.

 

پیوندهای وب ۲.۰

پیوندهای وب ۲.۰ یک تکنیک کلاه خاکستری تر هستند، اما می توانید آنها را یک قدم بالاتر از پیوندهای PBN در نظر بگیرید.

 

این زمانی است که ارائه‌دهنده با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند blogspot.com، wordpress.com و سایر سایت‌های وبلاگ‌نویسی رایگان، تعدادی پیوند ایجاد می‌کند. آنها ممکن است مالک شبکه وبلاگ‌ها باشند، یا به ارائه‌دهنده‌ای در یکی از انجمن‌های سئو کلاه سیاه برون سپاری می‌کنند.

 

این وبلاگ ها در ظاهر کمی با کیفیت تر از PBN ها به نظر می رسند و ممکن است مملو از محتوایی باشند که حداقل تلاشی برای ارزشمند بودن است و ممکن است با تصاویر و ویدیوها غنی شود.

 

اما، آن وبلاگ‌ها به احتمال زیاد هیچ ترافیکی نخواهند داشت، و فقط به این معنا مرتبط خواهند بود که صفحه و پاراگراف مرتبط هستند – و پیوند با یک لنگر متنی اضافه شده است.

 

اما گول نخورید

 

ارائه دهنده لینک بیلدینگ ممکن است گزارش پیوند را با این نوع پیوندها پر کند و بر متریک DA یا DR تاکید کند. معیار اعتبار بالا خواهد بود زیرا معیار دامنه اصلی را می گیرد (مثلاً blogspot.com است) اما این بدان معنا نیست که Google وزن بیشتری به پیوند می دهد، فقط به این دلیل که دامنه اصلی مورد اعتماد است.

 

این یک تکنیک بسیار قدیمی است که ممکن است هیچ نتیجه ای به شما ندهد. برخی از شبکه‌های پیوند وب ۲.۰ بزرگ‌تر و پیچیده‌تر، ممکن است باعث تقویت کوتاه‌مدت شما شوند – اما تشخیص آن بسیار آسان است و شما همچنان در معرض خطر کاهش ارزش لینک و جریمه شدن بعدی هستید.

 

لینک مزارع با کیفیت پایین

پرداخت برای لینک ها به خودی خود همیشه منجر به کاهش ارزش لینک یا جریمه نمی شود – اما با هر فرآیند لینک بیلدینگ، شما همیشه می خواهید بسیار مراقب تکنیک های پرداختی باشید، زیرا اگر به درستی انجام نشود، می تواند منجر به لینک هایی در مورد آنچه ما می کنیم شود. مزارع پیوند اصطلاحی

 

  مزارع پیوند را می توان به عنوان سایت هایی با کیفیت پایین توصیف کرد که ظاهر یک سایت قانونی را نشان می دهد، اما دارای یکی از ویژگی های زیر است:

 

ترافیک بسیار کم یا صفر

  • رتبه بندی برای کلمات کلیدی ناخواسته بدون ارتباط یا ارزش
  • هیچ هدفی را دنبال نمی کند – چه در خدمت یک خوانند فعال یا یک هدف تجاری باشد.

 

روش صحیحی برای نزدیک شدن به پیوندهای پولی وجود دارد که ما در مقاله خود در مورد خرید پیوندها با جزئیات بیشتری در مورد آن صحبت می کنیم – بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده شما در صورتی که از استراتژی های پولی استفاده می کند از این نوع رویکردها پیروی می کند – در غیر این صورت شما خواهید بود. با پیوندهایی که یا هیچ تاثیری نخواهند داشت، یا ارزش آنها کاهش می یابد (و باعث از دست دادن ترافیک می شوند)، بعداً به پایان رسید.

 

برخی از فروشندگان نیز شناخته شده اند که شبکه وبلاگ های خود را ایجاد می کنند و سپس لینک ها را در آن سایت ها می فروشند.

 

انگیزه واضح است – حاشیه‌ها را بالا نگه می‌دارد، زیرا ساخت لینک نسبتاً آسان است – آنها فقط می‌توانند وارد backend شوند و پیوند را وارد کنند.

 

مشکل این است که وقتی یک سایت با کیفیت پایین است (اغلب با شروع به درج پیوند به انواع وب سایت ها

 

تبادل لینک

تبادل لینک یک تاکتیک مفید است و اغلب می تواند به شما کمک کند پیوندهایی را در صنعت خود ایجاد کنید که در غیر این صورت ایمن کردن آنها بسیار سخت است.

 

مشکل جزئی زمانی که شما یک فروشنده درگیر در این فرآیند هستید، این است که مبادلات لینک شروع به اشغال بخش بزرگی از پیوندهای در حال ساخت کنند.

 

اگر ارائه‌دهنده یا طرف پیوند دهنده موافقت کنند که مبادله پیوند را انجام دهند، مشکل ایجاد می‌شود – اما پس از آن از قول خود سرپیچی می‌کنند.

 

این می تواند مشکلی را در مسیر شما ایجاد کند، زیرا به این معنی است که به طور بالقوه آن پیوند را از دست خواهید داد.

 

فرسایش پیوند به هر حال اتفاق می‌افتد و بخشی از قلمرو است، اما تبادل لینک که در مقیاس از طریق این نوع روابط انجام می‌شود، اغلب می‌تواند از دست رفتن پیوند را تسریع کند.

 

بنابراین مهم است که با ارائه‌دهنده‌ای کار کنید که کنترل دقیقی بر کل فرآیند پایان به انتها داشته باشد و بتواند هر مکالمه و رشته ایمیلی را از نزدیک نگه دارد.

 

من شخصاً متوجه می‌شوم که وقتی یک آژانس به شدت به تبادل لینک متکی است، شروع به ایجاد پیوندهای کبوتر سوراخ می‌کند.

 

در اینجا نمونه ای از یک شرکت بیمه حیوانات خانگی است که پیوندی در پست وبلاگ شرکت SaaS در مورد بازاریابی Tik Tok دارد.

 

تلاش برای یافتن زمینه‌ای سست و «گسترش» ارتباط آسیب بزرگی وارد نمی‌کند…

 

اما گسترش پیوسته ارتباط و داشتن پیوندهایی که پیوند از منظر موضوعی/مخاطب بی معنی است، نتایج را متوقف می کند.

 

چرا گوگل ممکن است شما را به خاطر پیوندهای فروشندگان تنبیه کند؟

همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد، دلایل مختلفی وجود دارد که ایجاد لینک از سوی فروشندگان می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد.

 

در بهترین حالت، اگر استانداردهای کیفیت اولیه رعایت نشود، در نهایت پولی را که به سختی به دست آورده اید هدر خواهید داد.

 

و در بدترین حالت، شما پیوندهای غیرطبیعی به دست خواهید آورد که گوگل در ادامه به آنها توجه خواهد کرد.

 

اگر بتوانید به موقع سرویس را متوقف کنید، احتمالاً می توانید از آن خلاص شوید. اما نقطه عطفی وجود خواهد داشت که در آن حجم لینک غیرطبیعی شما را در معرض خطر جدی جریمه قرار می دهد.

 

خرید بیش از حد مزارع پیوند حتی ممکن است منجر به صاف کردن کامل نتایج شود، و صادقانه بگوییم، مردم نتایج را از پست‌های مهمان ارزان قیمت می‌بینند (نوعی که در برخی از پایگاه‌های داده فروش لینک بیلدینگ بزرگتر مشاهده می‌کنید).

 

اما، گوگل همیشه به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کند، و آن‌ها هم از پس آن بر می‌آیند. اگر سایتی بیش از حد به پیوندهای هرزنامه تکیه کرده باشد، احتمال وجود ضربه برگشتی افزایش می یابد.

 

حالا آیا جریمه جدی دستی می گیرید؟

 

شاید نه.

 

اما حداقل، یک جریمه الگوریتمی ممکن است، و شما رتبه بندی و کاهش ترافیک را مشاهده خواهید کرد.

 

با این حال، بزرگترین خطر، فروشندگانی هستند که بیش از حد از تاکتیک هایی مانند PBN، وب ۲.۰، هرزنامه لینک خودکار یا سئو انگل استفاده می کنند.

 

اگر از آن آگاه نباشید، یا اجازه صریح نداده باشید، این یک دستور العمل برای فاجعه است – و این می تواند آسیب برساند.

 

اکنون، بیایید چند جایگزین دیگر را برای فروشندگان لینک بیلدینگ بررسی کنیم.

 

جایگزین های فروش ساختمان لینک که کار می کنند

اگر در مورد ساخت لینک هایی که سئوی شما را بهبود می بخشد جدی هستید، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید.

 

آژانس های سئوی PR محور

بسیاری از آژانس ها بر روی سئو مبتنی بر روابط عمومی تمرکز می کنند. این آژانس‌ها تلاش می‌کنند تا شما را در نشریات با کیفیت بالا معرفی کنند، و این کار را با معرفی روزنامه‌نگاران و سایر مخاطبین مرتبط انجام می‌دهند.

این یک راه عالی برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا است و بسیار مؤثرتر (و پایدارتر) از کار با یک فروشنده است.

 

برخی از دلایل عبارتند از:

 

  • اقتدار: از آنجا که روزنامه نگاران و سایر مخاطبین رسانه دستورالعمل های دقیقی دارند که باید از آنها پیروی کنند، پیوندهای آنها معتبرتر است.
  • ارتباط: آژانس‌های سئو مبتنی بر روابط عمومی فقط نشریات مرتبط با صنعت یا جایگاه شما را هدف قرار می‌دهند. این به این معنی است که شما به احتمال زیاد پیوندهایی از سایت های مرتبط با تجارت خود دریافت می کنید.
  • مزایای اضافی: علاوه بر پیوندها، از طریق این مکان‌ها از برند و ترافیک نیز برخوردار خواهید شد.

 

به عنوان مثال، در TLG، ما اهمیت محتوا و روابط رسانه ای را درک می کنیم. ما با نویسندگان و ویراستاران با تجربه کار می کنیم تا محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنیم.

 

ما همچنین یک تیم اختصاصی از متخصصان روابط عمومی داریم که برای ارائه این محتوا در نشریات معتبر تلاش می کنند.

 

با همکاری با آژانسی که بر سئوی محتوا محور تمرکز دارد، می‌توانید پیوندها و برندهایی را که کسب‌وکارتان برای موفقیت در فضای رقابتی آنلاین امروزی نیاز دارد، دریافت کنید.

 

بازاریابی محتوایی با کیفیت بالا

اگر به دنبال یک راه واقعاً پایدار و مؤثر برای ایجاد پیوند هستید، بازاریابی محتوا راهی برای رفتن است.

 

شما باید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید کنید. این محتوا باید با مخاطب هدف شما مرتبط باشد و حاوی اطلاعات عملی باشد تا به آنها در حل مشکل یا رفع نیاز کمک کند.

 

هنگامی که این محتوا را دارید، می‌توانید آن را از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و کانال‌های دیگر تبلیغ کنید تا مردم را به بازدید از سایت شما، تعامل با آن و امیدواریم که به آن لینک دهند، تشویق کنید.

 

در TLG، ما رویکردی جامع به بازاریابی محتوا داریم.

 

حتی با وجود اینکه تمرکز ما بر ایجاد لینک است، ابتدا با مشاوره در مورد محتوای با کیفیتی که مشتریان ما باید برای دستیابی به “مخاطبان قابل پیوند” تولید کنند، برای ایجاد یک پایه قوی تلاش می کنیم.

 

سپس، همانطور که ما این محتوا را از طریق تلاش‌های خود برای ایجاد لینک تبلیغ می‌کنیم، می‌توانیم بازدید و بازدید بیشتری را برای مشتریان خود داشته باشیم.

 

پیوند درآمد از طریق روابط

در نهایت، شما همچنین می توانید با ایجاد روابط با سایر مشاغل و تأثیرگذاران در صنعت خود پیوند ایجاد کنید.

 

راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله وبلاگ نویسی مهمان، حمایت مالی، بازاریابی مشترک و سایر مشارکت های بازاریابی.

 

ایده های دیگر عبارتند از:

 

  • وبینارهای مشترک: می توانید با کسب و کار دیگری برای میزبانی یک وبینار یا رویداد مجازی دیگر شریک شوید و حتی می توانید برای تبلیغ این رویداد زنده با یکدیگر همکاری کنید.
  • کتابهای الکترونیکی مشترک یا کاغذهای سفید: می توانید با افراد مرتبط برای ایجاد یک کتاب الکترونیکی، کاغذ سفید یا راهنمای کامل شریک شوید. این به شما کمک می کند تا نام و نام تجاری خود را در مقابل مخاطبان جدید قرار دهید و همچنین می تواند منجر به پیوند شود.
  • موارد رایگان: همچنین می‌توانید با کسب‌وکارهای دیگر شریک شوید تا به عنوان بخشی از یک مسابقه یا تبلیغات، موارد رایگان، کدهای تخفیف یا موارد دیگر را به آنها هدیه دهید. اینها راههای عالی برای ایجاد روابط با برندها و مشاغل مختلف و به دست آوردن پیوندهای ارزشمند هستند.
  • خلاق باشید: کلید موفقیت با این روش این است که خارج از چارچوب فکر کنید و راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای شراکت با سایر مشاغل ایجاد کنید. این به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید و روابط قوی ایجاد کنید که می تواند منجر به پیوند شود.

 

در آخر

فروشندگان لینک بیلدینگ منابع قابل اعتمادی برای لینک ها نیستند زیرا اغلب از تاکتیک های با کیفیت پایین استفاده می کنند که می تواند به سئوی وب سایت شما آسیب برساند.

 

علاوه بر این، آنها معمولاً هیچ مزیت اضافی مانند قرار گرفتن در معرض نام تجاری یا ترافیک را ارائه نمی دهند.

 

حتی اگر یک ارائه‌دهنده با کیفیت پیدا کنید، می‌توانید با کار مستقیم با «منبع» پیوندها را با قیمت پایین‌تری دریافت کنید. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح