کد خبر : 194488
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 12:33

دانلود زیرنویس فیلم Sherlock Jr. 1924 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Sherlock Jr. 1924 – زیرنویس آبی

دانلود زیرنویس فیلم Sherlock Jr. 1924 شرلوک جونیور یک فیلم کمدی صامت آمریکایی محصول ۱۹۲۴ به کارگردانی و با بازی باستر کیتون و نویسندگی کلاید بروکمن، ژان هاوز و جوزف آ. میچل است. کاترین مک گوایر، جو کیتون و وارد کرین در آن حضور دارند. برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید https://blue-subtitle.com/sherlock-jr-1924/ زیرنویس فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Sherlock Jr. 1924 شرلوک جونیور یک فیلم کمدی صامت آمریکایی محصول ۱۹۲۴ به کارگردانی و با بازی باستر کیتون و نویسندگی کلاید بروکمن، ژان هاوز و جوزف آ. میچل است. کاترین مک گوایر، جو کیتون و وارد کرین در آن حضور دارند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/sherlock-jr-1924/

Episode 59 - Sherlock Jr.</em> (Buster Keaton, 1924) (with Peter Adamson) —  Fantasy/Animation

زیرنویس فیلم Sherlock Jr. 1924 در سال ۱۹۹۱، شرلوک جونیور برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده توسط کتابخانه کنگره به عنوان “از نظر فرهنگی، تاریخی، یا زیبایی شناختی مهم” انتخاب شد. در سال ۲۰۰۰، مؤسسه فیلم آمریکا، به عنوان بخشی از سری AFI 100 Years…، این فیلم را در فهرست خنده دارترین فیلم های تمام دوران (AFI’s 100 Years… 100 Laughs) شماره ۶۲ قرار داد.

Sherlock Jr. - Buster Keaton (1924) HD - YouTube

زیرنویس Sherlock Jr. 1924 باستر پروژکتور سینما و سرایدار است. وقتی سینما خالی است کتابی در مورد چگونه کارآگاه باشیم می خواند. او عاشق یک دختر زیبا و دوست داشتنی است. با این حال، او یک رقیب دارد، “شیخ محلی”. هیچ کدام پول زیادی ندارند. او یک اسکناس دلاری را در زباله هایی که در لابی جارو کرده بود، پیدا می کند. او آن را می گیرد و به ۲ دلاری که دارد اضافه می کند. دختری می آید و می گوید یک دلار از دست داده است. او آن را پس می دهد. اما بعد یک پیرزن غمگین نیز می گوید که یک دلار از دست داده است، بنابراین او آن را نیز می دهد و خود را با یک دلار باقی می گذارد. مردی می آید و زباله ها را جستجو می کند و یک کیف پول پر از پول پیدا می کند.

پروجکشن یک جعبه شکلات ۱ دلاری می خرد، تمام توانش را دارد و قبل از اینکه در خانه اش به او بدهد، قیمت آن را به ۴ دلار تغییر می دهد. بعداً حلقه ای به او می دهد.

Sherlock Jr. (1924) - IMDb

شیخ وارد خانه می شود و ساعت جیبی پدر دختر را می دزدد و آن را به مبلغ ۴ دلار به گرو می گذارد. با این پول یک جعبه شکلات ۳ دلاری برای دختر می خرد. وقتی پدر متوجه گم شدن ساعتش می شود، شیخ بدون توجه بلیط پیاده را در جیب پروجکشن می اندازد. پروجکشن که در حال تحصیل برای کارآگاهی است، پیشنهاد می کند تا جنایت را حل کند، اما وقتی بلیط پیاده در جیبش پیدا می شود، از خانه دختر تبعید می شود.

اما وقتی شیخ می رود از نزدیک پشت سر او راه می رود و بر هر حرکتی سایه می اندازد. دختر بلیت گرو را نزد رهبر می برد و از او می خواهد که بگوید چه کسی آن را گرو گذاشته است. به شیخ بیرون اشاره می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح