کد خبر : 208239
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:05

طرح سامسونگ گلکسی A25 در رندرهای فاش شده پیشنهاد شده است. می توان بریدگی قطره ای، دوربین های سه گانه عقب را دریافت کرد

طرح سامسونگ گلکسی A25 در رندرهای فاش شده پیشنهاد شده است. می توان بریدگی قطره ای، دوربین های سه گانه عقب را دریافت کرد

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ گلکسی A24 در آوریل امسال با ویژگی هایی از جمله دوربین سه گانه پشتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسمی شد. اکنون، جانشین احتمالی گوشی – Samsung Galaxy A25 – اولین ظاهر خود را از طریق رندرهای فاش شده نشان می دهد و به

Samsung Galaxy A25 Design Suggested in Leaked Renders; Could Get Waterdrop Notch, Triple Rear Cameras

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ گلکسی A24 در آوریل امسال با ویژگی هایی از جمله دوربین سه گانه پشتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسمی شد. اکنون، جانشین احتمالی گوشی – Samsung Galaxy A25 – اولین ظاهر خود را از طریق رندرهای فاش شده نشان می دهد و به نظر می رسد که سامسونگ با ایجاد تغییرات جزئی به زبان طراحی گوشی قبلی پایبند است. گلکسی A25 در چهار گزینه رنگی مختلف با واحد دوربین سه گانه پشتی دیده می شود. مدل آینده می تواند طراحی صفحه نمایش Infinity-V این شرکت را حفظ کند.

رندرهای ادعایی Samsung Galaxy A25 که توسط Android Headlines به اشتراک گذاشته شده است، گزینه های رنگ سیاه، آبی-خاکستری، سبز لیمویی و آبی روشن را برای دستگاه نشان می دهد. به نظر می رسد که این دستگاه دارای طراحی ناچ نمایشگر به سبک قطره ای است تا دوربین سلفی تکی را در خود جای دهد که با حاشیه های قابل توجه احاطه شده است. سامسونگ این صفحه نمایش را نمایشگر بریدگی Infinity-V می نامد. این منبع ادعا می کند که صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی خواهد بود.

در پشت، گلکسی A25 با یک واحد دوربین سه گانه تراز عمودی همراه با فلاش LED دیده می شود. طبق گزارش ها، تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست گوشی هوشمند قرار گرفته اند. دکمه پاور می تواند به عنوان حسگر اثر انگشت دو برابر شود. گفته می شود این گوشی همانند گلکسی A24 از یک دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می کند. ابعاد این گوشی ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی متر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح