کد خبر : 208254
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:25

هیجان‌ سواری McGregor و Hathaway سال آینده سینماها را تسخیر می‌کند!

هیجان‌ سواری McGregor و Hathaway سال آینده سینماها را تسخیر می‌کند!

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فیلم آینده با بازی ایوان مک‌گرگور و آن Hathaway که به خاطر داستان مرموز و مهیج‌کننده‌اش مورد انتظار زیادی قرار گرفته است، بالاخره عنوان رسمی خود را پیدا کرد. طبق گزارش‌های Deadline، این پروژه با نام «خیابان فلاورویل» (Flowervale Street) شناخته می‌شود. با

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده فیلم آینده با بازی ایوان مک‌گرگور و آن Hathaway که به خاطر داستان مرموز و مهیج‌کننده‌اش مورد انتظار زیادی قرار گرفته است، بالاخره عنوان رسمی خود را پیدا کرد. طبق گزارش‌های Deadline، این پروژه با نام «خیابان فلاورویل» (Flowervale Street) شناخته می‌شود.

با اینکه عنوان فیلم دیگر راز نیست، اما داستان آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. کمپانی Warner Bros. تاریخ اکران این فیلم را ۱۶ می ۲۰۲۵ اعلام کرده است.

دیوید رابرت میچل، کارگردان فیلم‌های موفقی مانند «دنبال می‌کند» و «زیر دریاچه نقره‌ای»، وظیفه کارگردانی «خیابان فلاورویل» را برعهده دارد. اگرچه داستان فیلم هنوز یک راز است، اما کارهای اخیر این کارگردان نشان می‌دهد که او به کاوش در داستان‌های با مضامین پیچیده علاقه دارد. به همین دلیل است که بازیگران بااستعدادی مانند مک‌گرگور و هاتاوی را برای «خیابان فلاورویل» انتخاب کرده است. میچل فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته است که تابستان آینده قرار است با فیلم «M3GAN 2.0» در گیشه رقابت کند.

در حالی که آن Hathaway و Ewan McGregor با استعداد خیره‌کننده خود در «خیابان فلاورویل» هنرنمایی می‌کنند، حضور برخی از بازیگران نقش مکمل نیز تأیید شده است. مایسی استلا و کریستین کانوری دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم که توسط کمپانی Bad Robot ساخته می‌شود، به ایفای نقش می‌پردازند. استلا قرار است اولین نقش اصلی خود را در فیلم کمدی آینده «My Old Ass» به نویسندگی و کارگردانی مگان پارک بازی کند. از سوی دیگر، کانوری اخیراً در نقش اصلی گاس در سریال تلویزیونی نتفلیکس، «Sweet Tooth» دیده شد؛ سریالی که داستان آن در دنیایی روایت می‌شود که یک ویروس بخش اعظم جمعیت را از بین برده است. 

 

آیا «Flowervale Street» دایناسورها را نمایش می‌دهد؟

با اینکه در زمانی که «خیابان فلاورویل» تنها پروژه‌ای بدون عنوان با بازی ایوان مک‌گرگور و آن هاتاوی بود، تماشاگران حدس و گمان‌های زیادی درباره موضوع فیلم می‌زدند. در دوره‌ای، ایده حضور دایناسورها در این فیلم در اینترنت مطرح شد که باعث بالا رفتن حدس و گمان‌ها درباره داستان فیلم شد. اما متاسفانه، اینطور نخواهد بود، چرا که خود ایوان مک‌گرگور در مصاحبه‌ای با مگی لاویت از Collider این شایعه را رد کرد:

«نمی‌دانم این ایده دایناسورها را از کجا آورده‌اند. شاید باشند، شاید هم نباشند. اما نه، من دیوید رابرت (کارگردان فیلم) را خیلی دوست دارم و از اینکه قرار است با آن Hathaway کار کنم، هیجان‌زده‌ام. فکر می‌کنم حضور ما دوتا به عنوان والدین در فیلم… بله، دارم سعی می‌کنم چیزی لو ندهم. خب این بخش را لو دادم. ما هر دو در فیلم والدین هستیم. فکر می‌کنم فیلم جالبی شود. سخت است که درباره‌اش بیشتر توضیح بدهم بدون اینکه چیزی لو بدهم. فکر می‌کنم هر چیزی که الان آنلاین می‌خوانید را باید با کمی تردید نگاه کنید، می‌فهمید منظورم را؟» 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح