کد خبر : 208246
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:03

وان پلاس ۱۲ باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، شارژ بی سیم در حال بازگشت است

وان پلاس ۱۲ باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، شارژ بی سیم در حال بازگشت است

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گسمارنا وان پلاس ۱۲ فردا معرفی می‌شود و طبق تصاویر تبلیغاتی و جدیدترین عکس‌های لو رفته، می‌دانیم که طراحی دوربینی مشابه مدل قبلی خود خواهد داشت. اکنون می دانیم که پرچمدار جدید دارای باتری با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که بزرگترین باتری گوشی هوشمند OnePlus

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گسمارنا وان پلاس ۱۲ فردا معرفی می‌شود و طبق تصاویر تبلیغاتی و جدیدترین عکس‌های لو رفته، می‌دانیم که طراحی دوربینی مشابه مدل قبلی خود خواهد داشت.

اکنون می دانیم که پرچمدار جدید دارای باتری با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که بزرگترین باتری گوشی هوشمند OnePlus تا کنون است.

این گوشی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و مهمتر از آن از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند – این ویژگی پس از عدم وجود آن در OnePlus 11 بازمی‌گردد.

وان پلاس ۱۲ در ۲۶ دقیقه با سیم و ۵۵ دقیقه به صورت بی سیم به طور کامل شارژ می شود. وان پلاس ۱۲ در ۲۶ دقیقه با سیم و ۵۵ دقیقه به صورت بی سیم به طور کامل شارژ می شود.
وان پلاس ۱۲ در ۲۶ دقیقه با سیم و ۵۵ دقیقه به صورت بی سیم به طور کامل شارژ می شود.

OnePlus 12 ممکن است تنها گوشی هوشمند این شرکت نباشد که در این ماه معرفی می شود. دستگاهی با شماره مدل CPH2609 در CQC (مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین) و IMDA – تنظیم کننده رسانه و ارتباطات سنگاپور تأیید شد. این مدل همچنین در دوربین FV5 با تنظیم دوربین ۵۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ظاهر شد.

انتظارات این است که این OnePlus 12R باشد که از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح