کد خبر : 208248
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:08

چیپست فاش کرد که Redmi Note 13 Pro در تاریخ ۴ ژانویه در هند عرضه خواهد شد

چیپست فاش کرد که Redmi Note 13 Pro در تاریخ ۴ ژانویه در هند عرضه خواهد شد

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گسمارنا Redmi خانواده نوت ۱۳ را در ۴ ژانویه به بازار هند معرفی می کند، چیزی که اکنون بیش از یک هفته است که می شناسیم. اما چیزی که به طور رسمی تأیید نشد این بود که کدام اعضای خانواده بسیار گسترده باید در هند فرود بیایند. امروز،

Redmi Note 13 Pro confirmed to launch in India on January 4

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گسمارنا Redmi خانواده نوت ۱۳ را در ۴ ژانویه به بازار هند معرفی می کند، چیزی که اکنون بیش از یک هفته است که می شناسیم. اما چیزی که به طور رسمی تأیید نشد این بود که کدام اعضای خانواده بسیار گسترده باید در هند فرود بیایند.

امروز، بازوی هندی این برند خوشبختانه یکی از آنها را فاش کرده است: این گوشی Redmi Note 13 Pro است، شاید جای تعجب نباشد. Redmi در جدیدترین پست‌های تیزر خود در X نام آن را کاملاً اعلام کرده است و حتی یک وب‌سایت ویژه دارد که راه‌اندازی آن را به اشتراک می‌گذارد.

Redmi Note 13 Pro در تاریخ ۴ ژانویه در هند عرضه خواهد شد
در آنجا تأیید می کنیم که Redmi Note 13 Pro 5G هندی، درست مانند مدل چینی، از چیپست Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 قدرت می گیرد. این در واقع اولین گوشی هوشمند جهان است که از آن SoC استفاده می کند، همانطور که Redmi با افتخار می بالد. ما همچنین تأیید می کنیم که پشت آن از شیشه ساخته شده است. به نظر می رسد ویژگی بعدی فردا رونمایی شود.

با این حال، اجازه دهید مهمانی Redmi را خراب کنیم. از آنجایی که چیپست یکسان است، ممکن است کل تلفنی که در هند عرضه می شود مشابه پسر عموی چینی خود باشد؟ اگر چنین است، پس انتظار داشته باشید که دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۲۰×۲۷۱۲ ۱۲۰ هرتزی OLED با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی سه گانه (۲۰۰ مگاپیکسل) باشد. اصلی با OIS، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۲ مگاپیکسل ماکرو)، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح