کد خبر : 208235
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:43

کوالکام اسنپدراگون بدون درز را برای اتصال متقابل پلتفرم رایانه های شخصی ویندوز و دستگاه های اندرویدی معرفی کرد.

کوالکام اسنپدراگون بدون درز را برای اتصال متقابل پلتفرم رایانه های شخصی ویندوز و دستگاه های اندرویدی معرفی کرد.

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ کوالکام از مجموعه ای از محصولات و خدمات جدید، از جمله پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود، در اجلاس اسنپدراگون در هاوایی روز سه شنبه رونمایی کرد. این شرکت همچنین از یک فناوری جدید متقابل پلتفرم رونمایی کرد که امکان اتصال یکپارچه چندین دستگاه را

Qualcomm Announces Snapdragon Seamless for Cross Platform Linking of Windows PC, Android Devices

به گزارش کنترل نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ کوالکام از مجموعه ای از محصولات و خدمات جدید، از جمله پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خود، در اجلاس اسنپدراگون در هاوایی روز سه شنبه رونمایی کرد. این شرکت همچنین از یک فناوری جدید متقابل پلتفرم رونمایی کرد که امکان اتصال یکپارچه چندین دستگاه را در یک اکوسیستم واحد فراهم می‌کند. این شرکت گفت که Snapdragon Seamless به دستگاه های اندروید، ویندوز و اسنپدراگون با استفاده از سیستم عامل های دیگر امکان می دهد یکدیگر را کشف کنند، وسایل جانبی و داده ها را به اشتراک بگذارند.

در حالی که مایکروسافت ویندوز دارای ویژگی Phone Link است، دستگاه‌های اندرویدی و رایانه‌های شخصی هنوز تا حدودی در پشت پلتفرم متقابل صاف بین آیفون و مک هستند. در طول سال‌ها، اپل یک اکوسیستم سالم بین دستگاه‌های خود ایجاد کرده است، بنابراین پیوند دو یا چند محصول اپل و ادامه استفاده از خدمات آن در بین دستگاه‌ها بدون مشکل باقی می‌ماند. با Snapdragon Seamless، کوالکام تلاش می‌کند تا سطح مشابهی از اتصال را بین دستگاه‌های موبایل مجهز به اسنپ‌دراگون و رایانه‌های شخصی ویندوز ایجاد کند.

کوالکام در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: با این فناوری، دستگاه های پشتیبانی شده به راحتی می توانند یکدیگر را کشف کنند و به عنوان یک سیستم یکپارچه کار کنند. این شرکت گفت که اغلب دستگاه‌های سازنده‌های مختلف به آرامی با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند، بنابراین انتخاب مصرف‌کننده کاهش می‌یابد و باعث ایجاد قفلی می‌شود که مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند با یک سازنده گیر کرده‌اند تا دستگاه‌هایشان بتوانند با هم کار کنند. در این نسخه آمده است: «با Snapdragon Seamless، سازندگان دستگاه و شرکای سیستم عامل می‌توانند تجربیات چند دستگاهی خود را برای مصرف‌کنندگان افزایش داده و گسترش دهند.

Snapdragon Seamless می‌تواند ماوس‌ها و صفحه‌کلید را در رایانه‌های شخصی، تلفن‌ها و تبلت‌ها به راحتی کار کند. همچنین به کاربران امکان می دهد فایل ها و پنجره های فعال را در دستگاه ها بکشند و رها کنند. همچنین می‌تواند به هدفون‌ها اجازه دهد تا بر اساس اولویت منبع صوتی، هوشمندانه جابجا شوند.

کوالکام گفت که مایکروسافت، اندروید، شیائومی، ایسوس، آنر، لنوو و OPPO، از جمله، در حال همکاری با این شرکت برای ایجاد تجربه‌های متقابل پلتفرم چند دستگاهی هستند که توسط Snapdragon Seamless فعال شده است. این سرویس در اواخر سال جاری روی پلتفرم‌های دستگاه‌های جهانی عرضه می‌شود، اما هیچ پنجره‌ای برای عرضه مشخصی ذکر نشده است.

به گفته کوالکام، Snapdragon Seamless در پلتفرم‌های موبایل آن، از جمله جدیدترین Snapdragon 8 Gen 3، گنجانده شده است. جدیدترین پلتفرم رایانه شخصی آن، Snapdragon X Elite، و پلتفرم های پوشیدنی و شنیدنی آن. فناوری کراس پلتفرم همچنین در آینده به پلتفرم‌های XR، Auto و IoT نیز گسترش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چگونه رپورتاژ آگهی خبری بنویسیم

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح