الگوریتم به روز رسانی گوگل برای هدف قرار دادن “وام های پرداخت” و دیگر “پرس و جوهای هرزنامه”
گوگل تأیید کرده است که یک بهروزرسانی جستجوی جدید برای هدف قرار دادن «پرسشهای بسیار هرزنامه» مانند «وامهای پرداختی» و سایر عباراتی که معمولاً با هرزنامهها مرتبط هستند، مانند موارد مرتبط با هرزهنگاری منتشر شده است. الگوریتم اصلی وام payday موتور جستجو در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شد و تقریباً ۰.۳٪ از درخواست های ایالات
گوگل تأیید کرده است که یک بهروزرسانی جستجوی جدید برای هدف قرار دادن «پرسشهای بسیار هرزنامه» مانند «وامهای پرداختی» و سایر عباراتی که معمولاً با هرزنامهها مرتبط هستند، مانند موارد مرتبط با هرزهنگاری منتشر شده است.
الگوریتم اصلی وام payday موتور جستجو در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شد و تقریباً ۰.۳٪ از درخواست های ایالات متحده و حدود ۴٪ از درخواست های ترکی را تحت تأثیر قرار داد، جایی که گفته می شود حجم وب هرزنامه ها بیشتر است. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land گفت که تیم وب هرزنامه آنها در آخر هفته شروع به انتشار به روز رسانی کردند و این به پاندا یا پنگوئن ربطی ندارد. سخنگو گفت: "این نسل بعدی الگوریتمی بود که در ابتدا تابستان گذشته برای پرس و جوهای بسیار اسپم منتشر شد."
این خبر برای اکثر سئوکاران که مدتی است منتظر به روز رسانی آن هستند، تعجب آور نخواهد بود. در واقع، مت کاتز گوگل در یکی از ویدیوهای بدنام خود در سال گذشته به طور خلاصه در مورد به روز رسانی های آینده الگوریتم صحبت کرد.
اگر به سرعت تا حدود دو دقیقه و ۳۰ ثانیه جلو بروید، کاتز می گوید: «این یک جورهایی جالب است. ما بازخوردهای بسیار خوبی از خارج از Google دریافت می کنیم. به عنوان مثال، افرادی بودند که از جستجوهایی مانند "وام های پرداختی" در Google.co.uk شکایت داشتند. بنابراین ما دو تغییر متفاوت داریم که سعی میکنند با این نوع پرسشها به روشهای مختلف مقابله کنند. ما نمیتوانیم جزئیات زیادی درباره نحوه عملکرد آنها وارد کنیم. از داشتن پرس و جوهای عمومی کمی تمیزتر به رفتن به برخی از این مناطق که به طور سنتی کمی هرزنامه بوده اند، از جمله، به عنوان مثال، برخی از پرس و جوهای مستهجن تر. و برخی از این تغییرات ممکن است تأثیر کمی بیشتر در آن دسته از مناطقی داشته باشد که توسط اسپمرهای مختلف و مواردی از این دست کمی بیشتر مورد مناقشه قرار می گیرند.
اگر فکر خود را به نوامبر سال گذشته برگردانید، ممکن است پست وبلاگ «رتبهبندی وام پرداختی» را به خاطر بیاورید، که در آن تیم SEO ما متوجه شد که مجموعهای کاملاً متفاوت از نتایج هر روز در SERP برای عبارت «وامهای روز پرداخت» ظاهر میشود. . نمودار زیر که از پست اصلی وبلاگ ما گرفته شده است، ۲۰ رتبه برتر را برای این عبارت بین ۱۲ دسامبر ۲۰۱۲ تا ۲۱ ژانویه ۲۰۱۳ نشان می دهد.
شرکتهای وام دریافتی از نامهای دامنهای استفاده میکردند که تنها چند روز از عمرشان گذشته بود، هزاران لینک به آن دامنه در مدت زمان بسیار کوتاهی به دست آوردند و گوگل را فریب دادند که فکر کند آنها سایتهای محبوبی هستند که ویروسی شدهاند. به نوبه خود، گوگل آنها را به جایگاه قوی تری در SERP ارتقا داد. یکی از اعضای تیم سئوی ما در آن زمان توضیح داد: "لینک ها و روش های مورد استفاده برای دریافت پیوندها بسیار غیر طبیعی هستند و کاملاً ناراحت کننده هستند." او گفت: «من دو روش متداول را پیدا کردم که توسط چندین شرکت وام روز پرداخت برای ارتقای سایت خود، یا شبیه سازی سایتشان، به بالای رتبه بندی در Google.co.uk استفاده می شود.
از آنجایی که کاربران گوگل به صفحاتی که در بالای SERP های آن ظاهر می شوند اعتماد دارند، الگوریتم به روز شده برای اطمینان از اینکه بهترین شرکت های وام Payday ترافیک بیشتری نسبت به شرکت های غیرمفید کسب می کنند که اغلب برای کسانی که نیاز به استفاده از وام های پرداختی دارند خطرناک هستند، حیاتی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰